Wednesday, February 3, 2016

[Kiriman] Masa Depan.

Name: 
E-Mail:
Subject:Masa Depan 
Message:Makin hari umur makin naik.
Tanggungjawab pun nak makin bertambah.Kalau dulu cukup la terima apa yang ada tapi sekarang kena buat lebih.Kalau tak makin ketinggalan.Bila kawan-kawan bercakap pasal perkahwinan aku termenung.Gaya mereka seolah-olah perkahwinanlah segalanya dalam kehidupan.Aku persoalkan.
Dah tiba masa untuk kahwin ke?Rasanya banyak benda lagi belum buat. Banyak benda lagi belum capai. Bahagiakan mak pun belum.
Masa yang terlalu pantas atau aku yang sebenarnya masih di takuk lama?
Setahu aku perjalanan kehidupan itu panjang lagi.jauh lagi aku kena melangkah.Cepat atau lambat biar takdir Allah yang menentukan.
 

3 comments:

Perempuan Patah Hati said...

Tengok org lain kawen, aku pon rasa nak kawen. Tp tu la, belum sedia nak komitmen. Baik tdo. Huuu

haneelah said...

Berkahwinlahh kalau rasa nak kahwin, kalau ikut orang lain kahwin takut kita yang merana padahal kita pun tak bersedia lagi untuk berkahwin time tu.
Kan?

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)