Sunday, September 2, 2018

[Kiriman] Tolonglah Jangan Ganggu aku

Name:CONAN 
E-Mail:
Subject:TOLONGLAH JANGAN GANGGU AKU. 
Message:Kepada si Dia yang sentiasa muncul di mimpi aku.

Hai. Sejak kita habis belajar ni, entah kenapa aku sentiasa termimpikan kau. Aku jadi mushkil. Kau bukan sesiapa bagi aku. Malah aku tak ada apa-apa perasaan kepada kau. Jujur. Tapi entah kenapa... kau sering mengganggu aku dalam tidur aku.

Aku ingat mimpi ini akan berhenti selepas sekali atau dua, yang peliknya, ia tak berhenti sehingga kini. Seperti yang aku rekod di dalam handphone aku, hari ni sudah kali ke 11 kau masuk ke dalam mimpi aku. Kenapa kau masuk dalam mimpi aku ek?

Kau tahu tak, aku tahan diri aku daripada menegur kau. Aku tahan diri aku untuk bertanya kepada kau. Sebab kita bukan sesiapa. Hanya sekadar ex-classmate.

Kadang aku rasa naik gila kerana kau muncul dalam mimpi aku. Aku tak pernah ingat kau wei. Serius. Dan kau masuk dalam mimpi aku bila aku lagi mahu melupakan kau. Bila aku dah penat layan perasaan aku dan nak move on dari tertanya-tanya, kau masuk lagi dalam mimpi aku. Apa ni weiiiiii. Aku penatlah.

Dalam mimpi tu kau mesti nak cakap dengan aku sambil tersenyum. Kekadang aku cuma nampak kau dari jauh. Huh.

Wei, aku bagi amaran ek. Sekali lagi kau masuk mimpi aku, aku akan ganggu kau sampai kau benci aku. Jangan sampai aku buat benda ni. Aku tak suka buat benda gila macam ni.

Daripada Conan. 
Website: 

No comments: