Wednesday, September 17, 2014

[Kiriman] Rude

Name:
Subject: RUDE
Message:

Pernah dengar lagu Rude by Magic band? Secara konklusinya, lagu ini dinyayikan oleh seorang laki-laki yang cakap pak mentua tak jadi beliau adalah seorang yang rude sebab tak bagi anak perempuannya kahwin sama beliau.

Heh. Setiap kali aku dengar lagu ni, aku rasa ceritanya sama dengan seorang ahli keluarga aku.

Siapa yang akan kahwinkan nak dengan laki menipu duda padahal masih ada isteri? siap ada anak 2 orang lagi?

Heh. Lagi tragis. Bila kantoi katanya akan cerai tak lama lagi. Padahal isterinya kata elok elok saja.

Duit gadis naif ni habis si duda penipu ni guna. 

Siapa yang rude sebenarnya?

Ironinya, gadis naif ni salahkan ayah kandungnya sendiri. Katanya menyekat kebahagiaan dia.

Kalau aku ada kuasa, aku hantukkan kepala duda penipu tak guna tu. aku hempukkan jugak kepala gadis ni supaya clear sikit kepala dari tuduhan tak berasas tu.

Kenapa percaya pada orang luar? padahal ayah yang sayang kita dari kita lahir.

Salam.

2 comments:

ARJUNA.Inc said...

bahaya kan?...hrap mintak simpang la dri sgala kjadian mcm tu...wlupn dah beristri..hehehehe

Nabila Syifa said...

nice entry !