Wednesday, March 28, 2012

[Kiriman] Terima Kasih Dan Maaf.

kepada dia yang pernah memberikan aku cinta..

Terima kasih kerana pernah hadir dalam hidup saya...saya masih ingat tarikh pertama kali kita bertemu...cinta paintball...itu sukan kegemaran awak kan...walaupun hanya sekadar bertahan setahun setengah, tempoh yang singkat tu sangat bermakna untuk saya...

maaf andai saya bukanlah yang sempurna untuk awak...saya mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk diri awak tapi saya mahu awak faham cinta adalah tanpa sempadan tapi ada batasan...maafkan saya andai saya membuatkan awak berasa bukan seperti seorang kekasih..maaf jika saya tak mampu mengisi masa hujung minggu awak bersama-sama...maaf jika banyak perkara yang awak tak boleh buat dengan saya...

saya mengharapkan awak untuk menjadi pembimbing saya bukan saya yang menjadi pembimbing awak...saya tahu awak bahagia dengan dia sekarang...mengetahui awak bahagia sudah cukup untuk membuatkan saya juga bahagia walaupun dalam tangisan...sehingga ke hari ni saya tak pernah lupa mendoakan awak...semoga yang terbaik sentiasa untuk awak...


saya akui dari sudut kehadiran awak banyak mengubah diri saya menjadi lebih baik...sentiasa memberi semangat dan dorongan kepada saya..ya..suatu ketika dulu awak adalah kekuatan saya...namun saya akui juga dari satu sudut juga awak cuba membawa saya ke jalan yang tak sepatutnya..maafkan saya kerana tak mampu tunaikan ape yang awak minta...andai itu adalah punca perpisahan kita..saya redha dengan segalanya...biarlah kehilangan cinta daripada kehilangan maruah diri...bukan saya tiada masa untuk keluar berdua dengan awak..tapi memang itu yang saya cuba elak kan...saya masih sayangkan awak..maafkan saya andai masih mengangankan diri awak dan masih menyebut nama awak dalam doa saya....maafkan saya...

Pengirim : -------
Nota Pejabat PKS : Surat yg tidak punya nama pengirim

No comments: