Tuesday, March 20, 2012

Kawan Separa Lama, Separa Baru Dan Selamanya.

Untuk... 

Kawan separa lama, 
Terima kasih kerana sebuah kenangan. Terima kasih kerana ada dengan aku. Maafkan aku kerana selalu menghilang daripada kalian. Aku punya sebab untuk jadi sedemikian. Aku sayang kalian. 

Kawan separa baru,
Terima kasih untuk segalanya. Aku ingat keputusan salah, rupanya aku dapat secebis bahagia disini. Rasa sebuah persahabatan yang aku rindui selama ini. Aku juga sayang kalian. 

Kawan selamanya,
Terima kasih kerana selalu ada. Aku sayang kau. Aku rindu kau. Kalau boleh aku hendak putarkan masa dan hentikan disitu agar kita tidak pernah menjadi dewasa dan terpisah.

Kawan separa lama, baru dan selamanya,
Semoga sebuah perkenalan itu berkenalan, semoga kita bersahabat selamanya, semoga kita tak pernah terlupa setiap kenangan yang ada. semoga tidak akan tercetus sekalipun rasa benci dalam hati. Selamat segalanya. Semoga Allah SWT rahmati kalian.

Daripada,
Yang Mencari Erti Sahabat