Saturday, March 17, 2012

[Kiriman] Kepada Yang Tersayang.

Kepada : Yang Ku Sayangi 

Awak,
Saya minta maaf sangat-sangat...saya masih ada sayang kat awak...sayang sangat-sangat...tak ada orang lain dah yang boleh ganti awak dalam hati saya... 

Tapi saya redha,kita sama-sama mencari keredhaan ALLAH...kita putuskan hubungan kita semata-mata tak nak teruskan ikatan HARAM ini... Kita putus dari ikatan \"COUPLE\" yang banyak terjadi pada kawan-kawan kita...sebab kita tahu ianya HARAM...kita tak nak jadi macam orang lain...kita tak nak bergelumang dengan dosa... 

Tapi saya berdoa agar kasih sayang saya kat awak diredhai ALLAH...sebab saya dah tak tahu macamana nak buang perasaan ini dari lubuk hati saya... Saya harap awak tak pernah lupakan saya...saya harap awak tak berubah...saya harap awak tak pernah lupakan janji awak yang satu tu...saya juga harap awak penuhi janji awk tu... 

Tapi, 
Andai awak dah jumpa orang yang awak betul-betul cintai...SAYA REDHA...tapi saya nak awak tahu...yang saya tak akan pernah menyesal menyayangi awak dan tak akan sesekali lupakan awak....Andai dia tak dapat bahagiakan awak...walaupun awak dan dia saling mencintai...saya sedia menjadi tempat luahan hati awak... 

Tetapi,
Andai awak pinta saya kembali pada awak...saya MINTA MAAF...saya tak akan terima awak semula...bukan kerana saya berdendam.... Tapi kerana, Saya tak nak orang yang awak cintai / orang yang mencintai awak.. TERLUKA KERANA SAYA... Andai awak ingin membalas pengorbanan saya... BALASLAH DENGAN MEYAKINKAN SAYA AWAK DAN DIA BAHAGIA.. 

DARIPADA : Yang Menyayangi

Pengirim : Syasya9009


No comments: