Friday, March 30, 2012

Bazir


Salam bos,

mungkin bos tertanya-tanya di mana saya sekarang dan apa sudah terjadi dengan wanita ini. kalau saya bagi tau kat mana saya sekarang, saya telah permudahkan kerja bos. hari-hari makan rasuah, lepak mapley dan singgah kelab malam tapi nak cari saya nak jalan mudah je. aish.... mana boleh. hidup saya pun dah susah lari sana sini, kini giliran saya pulak nak bagi hidup bos susah.

tubuh di hadapan bos ni ( saya menjangkakan bos akan terus baca surat ni sebaik saja tiba di tempat kejadian sebab saya letak surat ni sebelah usus kecik. tak tau la pulak kalau bos hantar pegi makmal ala-ala CSI dulu lepas tu baru nak baca ) adalah seorang wanita. mana lah tau setelah puas saya menjamah melepaskan nafsu saya yang tak terbayar sejak  dua tiga bulan yang lepas sampai hilang kemaluannya. kalau check DNA masih lagi dapat tentukan lelaki atau wanita kan bos? saya lama dah tak tengok CSI ni. saya bayangkan bos macam Horatio Caine tapi bos tak lah sebijak  H. sampai setahun nak cari saya. apa kes? saya penat nak makan makanan tong sampah. kalau serah diri tak macho beb.

oh terlupa. panjang pulak intro-nya sebab... alah, polis nak jumpa saya pun bukan dua tiga minit lagi kan? pasal mangsa di hadapan bos ni, saya dah tekan dari awal-awal mangsanya perempuan. kepalanya ada di atas loteng. nanti dia boleh lah tengok macam mana polis cari bukti jenayah dalam rumah. yang saya tahu wanita ni pun minat betul dengan CSI. otaknya di atas meja seperti yang bos sudah lihat. agak payah jugak lah saya nak asingkan tengkorak dengan otak. otak ni letak atas meja study pun bukan boleh pandai kalau dah azali bodoh. gigi ada dalam peti ais. kuning sikit sebab tuannya tak gosok gigi berapa tahun tah. dalam rumah ni cuma ada playar, agak payah sikit dan makan masa jugak lah nak cabut. bahagian bahagian lain semuanya ada dalam rumah ni. tak besar pun rumah ni. boleh main treasure hunt dengan kawan-kawan bos. siapa dapat bahagian paling banyak dia menang.

oh, terlupa, dalam perut mangsa ada ayam tak habis gigit. seketul besar bos! terkejut saya. memang patut pun saya cabut gigi dia, makan tak reti gigit bagi lumat. saya tengok macam pembaziran jadi saya makan je lah. sedangkan nabi mengutuk orang membazir dan memuji kita bersederhana. harap bos tak marah takut saya makan ayam tu sebagai bukti on crime scene. tapi bos, aku tengok wanita ni sebagai satu pembaziran, entah siapa benarkan dia lahir kat muka bumi ni? jadi daripada membazir saya tamatkan riwayat dia dengan cara yang tak membazir. bos pun kalau suka membazir macam ni jugak lah aku buat kat kau.

saya bagi hint terakhir lah untuk bos, wanita ni bekas kekasih saya. dia membazir masa aku hampir 2 tahun bos. buat apa saya jumpa wanita yang bukan jodoh saya dan cakap dia sayang saya? tak ke membazir tu bos? 

tadi masa wanita ni meronta-ronta macam orang gila, kami terpatah antenna tv. saya tak nak berhutang antenna tv dengan wanita lakhanat ni jadi saya ganti dengan tulang. walaupun dia sudah tiada bos tapi the ride we had was great. saya pun tak sure dia bekas kekasih saya ke tak pun kekasih kawan saya. tak tengok pulak saya muka dia masa tengah sedap sedap tadi, takut tak ternaik nafsu aku pulak. tapi macam sedap je aku bantai je lah. muka macam mak saya pun ada jugak perempuan ni. ah, persetan lah. janji aku puas.

salam sayang dari saya buat bos dan satu kontigen bos.

see you in another letter with another pair of brain.

^^

3 comments:

Amira Atiya said...

woi apakah? menakutkan tol!

Anonymous said...

ingatkan bos dah baca. hahahaa

Amira Atiya said...

hahahhaha pitam woi baca... bos mana kau cari ni? hahahaha