Saturday, October 27, 2012

[Kiriman] Hanya Kerana Mesej Dari Kau


Kepada Shiro,

Aku rasa bagaikan orang gila..
Pabila kau menghantar sms kepada ku...
Gilakah aku??
Hanya kerana mendapat mesej dari kau..
Aku dah simpan semua sms kau untuk aku tatap kembali...
Suatu hari nanti..
Walaupun kau tak balas mesej aku..
Takpe..
Aku faham..
Lagipun..
Aku bersyukur..
Sebab kau tak lupakan aku..
Aku ingat..
Kau dah dapat peganti aku dekat sekolah kau...
Tapi aku silap..
Kau tak pernah jumpa aku yang kedua kat sana...
Jika kau jumpa..
Kawanlah dengan dia..
Aku tak kesah kalau kau lupakan aku..
Tapi..jangan biar kau keseorangan..
Sorry..
Aku tak boleh masuk sekolah yang sama dengan ko..
Sebab aku terlalu lalai..
Lalai dengan nikmat didunia ini..
Kau baik..
Kau comel..
Kau..ahhh..semua ada pada kau..
Tapi aku..
Aku tak de apa-apa..
Aku tak pandai..
Aku tak comel..
Kita jauh beza...
Tapi kau tetap terima aku seadanya...
Kau tak perlu jaga hati aku kalau kau dah bosan dengan aku...
Kau boleh buang aku..
Dan jangan patah balik kembali..
Jangan risaukan hati aku..
Sebab hati aku dah lali dengan kesakitan..

Daripada Orang Yang Mencintai Kau...
P/S:Aku bukan lesbian ok...hehehe..^_^

pengirim : lonely girl