Monday, January 14, 2013

[Kiriman] Noktah buat Mantan Penghulu Hati


Buat awak. 

Andai kata-kata itu mudah untuk diungkapkan, pasti tidak perlu dipendam keluh kesah didalam hati.. Andai disingkap segala kisah cinta lama.. pasti tak ternoktah kisah yang ada..Namun, kisah kita dahulu biarlah menjadi kenangan.. Seandainya mampu dikuatkan hati, seandainya mampu surat ini sampai di pengetahuanmu.. Satu yang ingin ku ucapkan. Bukanlah ucapan maaf. kerana maaf tidak mampu mengubah apa-apa di masa lampau. tetapi terima kasih.

Terima kasih untuk segala yang pernah kita lalui bersama. Kau insan terbaik dalam hidupku. Seorang kawan baik yang tidak pernah tiada di saat diperlukan. Seorang abang dan bapa yang membawaku ke pulang ke landasan sepatutnya disaat aku terlampau leka dengan kematerialistikan dunia. dan kekasih hati yang sentiasa ada meskipun di saat aku membenci dunia dan satu dunia ibarat membenciku.

Kerana keegoanku, kisah kita berakhir, kerana keegoanku, kau bukan milikku lagi.. tapi tidak apa. kerana kita sudah dewasa. sudah 2 tahun segalanya berlalu.. kisah kita adalah pengalaman yang mendewasakan usia. sekadar sesuatu yang ku rasa sedikit pilu.. kerana keegoanku juga.. persahabatan kita sehingga kini masih di awangan dan mungkin akan kekal begitu selamanya..

Buat Anuar, saya sentiasa mendoakan kebahagiaanmu dan kejayaanmu dunia akhirat tidak kira dimana, bila dan dengan siapa. 

Kiriman : Etty Nasaruddin 

2 comments:

abelxheer said...

huarghhh touching =(

Nurul Izzati said...

thanks.. pengalaman yang sangat mengajar saya :)