Tuesday, July 16, 2013

[Kiriman] Keluhan

kpd kwn aku yg suka sgt buat ak susah hati,

knp la korang suka sgt buat aku susah hati??
nasib baik la ak syg korg..kalo x! jgn harap la!
surat ni bukan dituju tuk lepaskn amarah tp..
geram pun ada jgak..
kita da bincang perkara banyak kali..bukan dua kali tapi berkali2..
kalo diikutkan hati mmg aku nk sgt ketuk kepala ko tu!biar sedar sikit..bagi nasihat xnk dgr..aku kutuk dia sbb buat ko terluka,kau 'back up' pulak dia!!
aku memang tak faham dgn ko ni..
susah nak dgr!!kalau ak jumpa makhluk tu mmg \'kaw-kaw\' aku kenakan dia nnti..
poyo je lebih~ko tu pun satu..punya la ramai orang lain dalam dunia,dia jugak yg kau harapkan..
haih*sigh*

kpd yg sorang lagi,
kau pun selalu buat aku susah hati..
tolong la!tolong la buat keputusan yg betul..
aku x risau sgt pasal ko sbb aku tahu ko capable handle masalah tu..
jgn buat aku naik angin da la..sbb kalo ak naik angin..
aku akan make sure yg ak akan ketuk kepala kau bila jumpa nnti..
*confirm aku ketuk!*

kpd kwn2 ak yg lain,
aku sayang korg!
nnti raya jgn lupa dtg umah..birthday ak sila bagi hadiah!*wink*
hehehe


by: unknown :)

No comments: