Friday, July 19, 2013

[Kiriman] Selalu Dihati Ku

aku tak tahu perlu atau tidak aku coretkan disini akan sesuatu yang berlegar di ruang fikiran dan hati aku yang bertahun tahun lamanya. Bukan sifat aku untuk meluahkan sesuatu menjadi tatapan umum..namun tidak tertahan rasanya membendung perasaan ini yang seakan-akan kupu-kupu yang berlegar-legar di ruang fikiran...

aku tak sangka perpisahan sementara itu menjadi sesuatu yg sgt bererti bagi ku...ternyata perpisahan seketika menjadi perpisahan selamanya..dan janji yang kau kalungkan di leher ku rupanya kaca yang menikam-nikam leherku dan dadaku. Bertahun sudah berlalu dan kau sudah pun punya kehidupan lain namun aku masih begitu bukan kerana aku merindui mu cuma aku masih menanti di pintu yang telah tertutup buat ku...dengan harapan cinta akan keluar dari pintu itu dan melamar aku...doa ku pada Tuhan tak pernah putus agar suria menyinari kembali hidup ku dan kembalikan senyum ku...tapi bagaimana? sedangkan aku sendiri tidak tahu utk meneka hati ku sendiri...atau mungkin kah sehingga akhir zaman usia aku akan sendiri ...dalam mahabbah rindu ini aku bermohon pada Tuhan agar berikan aku kesempatan dan mengampuni dosa-dosa yang telah aku lakukan sebelum nafas yang terakhir... :) 


kiriman : kupu-kupu cinta

1 comment:

Heartbeat said...

kadang2 menyimpan lebih baek dari meluahkan . bukan apa, tak tau cara nak meluahkan aja .