Monday, June 18, 2012

[Kiriman] Kenangan Hanya Kenangan.


Kepada Sahabatku sekalian,

Aku sebenarnya rindu korang sangat-sangat...
Korang nak tau tak..
Kat sini tak ada yang serupa dengan korang...
Sebab aku tau korang satu dalam seribu...
Aku suka bila korang gembira..
Korang boleh bergelak ketawa...
Aku gembira bila korang gembira...
Aku akan nangis bila korang sedih...
Aku akan turut sakit bila korang sakit...
Aku tak kisah mereka nak panggil kita apa pun..
Sebab kadang-kadang kita pegang hujung lengan baju je..
Mereka ingat kita berpegangan tangan...
Aku tak kisah dengan segala kata cacian..
Yang telah engkau berikan..membuat ku rasa...
kosong...kosong...kosong..
ehh...ternyanyi lak...hheheh...
Akhir kata dari aku...
Korang mesti sabar menghadapi dugaan...
Walaupun kita berjauhan..
Aku akan selalu disisi korang...
Jangan lupakan aku...
sebab aku takkan lupakan korang pon..
:D

Daripada Sang Perindu... 

kiriman : Lonely Girl 

1 comment:

Iffah Afeefah said...

jgn sedih2

kami2 kn ade? hehe