Wednesday, June 20, 2012

[Kiriman] Pecinta Dunia Hayalan




Kepada Conan Edogawa..

Hai Conan..
Kau tau tak yang kau tu comel sangat...
Kau nak tau..sebab kau aku tak tidur malam..
Nasib baik masa tu cuti sekolah...
Aku tengok kau dari pagi sampai malam tau tak...
Sampai termimpi-mimpi aku kat kau...
Sebab ko juga lah aku rasa macam ada semangat..
Membara semangat aku tau tak...
Heheheeh...
Sebab kau juga aku rasa nak belajar bahasa jepun..
Walaupun kene bayar 10 ringgit...
Tapi aku tak kisah...
Asalkan aku paham apa yang kau cakap...
Lagi-lagi...
Aku sanggup habiskan duit 100 ringgit..
Untuk beli CD ko yang The Movie je tau tak...
Aku tak pernah menyesal beli semua tu..
Lagi pun baik suka kau...
Daripada suka manusia..
Sebab selamat..
Tak ada siapa nak cemburu kalau aku suka kau pun..
^_^
Ok lah...biarlah aku jadi peminat kau...
Walaupun kau tak wujud..
Tapi apa aku kisah..
Asalkan kau ada...:D
Daisuki Conan-kun
Biarkan aku tinggal di Dunia Hayalan ini bersama kau..

Daripada Nia Nasuha.. 

kiriman : lonely girl

1 comment: