Saturday, May 25, 2013

Dari Pejabat Pos Syurga 6 : Kami Turut Menerima Pelbagai Jenis Pesanan!


Disini kami mahu update jenis-jenis pesanan yang kami terima. Dalam format faks, email, puisi, pesanan ringkas, catatan peribadi, sajak, syair, surat, video, pesanan suara? dan pelbagai jenis lagi. Kami menerima pelbagai jenis genre juga, cinta, kecewa, thriller, noir, sahabat, seram, mistik, keluarga, sarkastik, politik, tak puas hati dan macam-macam lagi. Mahu hantar surat anda, ini langkah-langkahnya.

1. Klik pada tab diatas yang tertulis hantar surat
2. Isikan nama anda jika mahu,nama pena ataupun biarkan kosong.
3. Isikan email anda. Ini wajib untuk kami contact anda.
4. Subject, isikan tajuk surat anda.
5. Tuliskan surat anda pada ruangan message.
6. isikan website anda jika mahu, terutama sekali jika anda sertakan nama, jadi kami akan link kan ke blog anda. boleh dibiarkan kosong.
7. Jawab anti spam protection
8. klik Send message!
9. Done =)

Pesanan kami, gunakan ejaan yang betul. Surat anda akan di pos ke blog kami secepat mungkin. Tiada lagi masa tetap untuk surat dikeluarkan. Kebiasannya sehari satu surat (itupun kalau surat ada). Anda akan menerima email balas daripada kami untuk mengetahui tarikh surat anda diposkan. Jadi ini peluang anda untuk berkongsi kepada kami. Mana tahu orang yang anda ingin tujukan tu terbaca nanti dapatlah dia tahu isi hati tu :) Jangan risau identiti anda kami boleh dirahsiakan :) Sebarang pertanyaan boleh juga tanya pada @amirazoe155 dekat twitter :)



Terima Kasih Kerana Menggunakan Perkhidmatan Posmen Ke Syurga.


No comments: