Thursday, May 30, 2013

[Kiriman] Suka? Hmmm, entah

Name: Diddiy.
Subject: Suka? Hmmm, entah.

Message: Rasa tu subjek. Cinta pun subjek. Sampaikan aku tak tahu nak kategorikan rasa ni sebagai apa. Cinta? Atau suka? Entah. Tapi lepas baca cerita tentang kau. Aku faham apa kau rasa. Dan mungkin aku cuma suka dengan kisah kau. Bukan dekat kau. Mungkin. Aku rasa macam nak selam apa kau rasa. Tapi tu mustahil. Ada orang kata \'tak ada benda yg mustahil dalam dunia ni\'. Bagi aku, benda benda macam ni sangat mustahil akan berlaku. Sebab aku tahulah aku cuba fahamkan rasa hati aku ni sebenarnya macam mana. Ni bukan cinta mungkin juga ni sebenarnya cinta. Aku rasa lah.  


diddy

1 comment:

Rapunzeel Cikilolo said...

percaya apa yg sendiri rasa kan dah memadai

:)