Friday, May 3, 2013

[Kiriman] Aku Bingung..


Dari : Lara Hari

bila malam menjelma, aku mula resah gelisah. Bukan kerana gangguan atau apa, tapi kerana aku takut dengan diri ku sendiri.

nafsu atau keinginan tanpa disedari.. aku tidak pasti. tapi yang pasti.. bila kala malam menjengah tiba aku resah gelisah.

mimpi atau realiti.. aku sendiri tidak pasti..bila malam datang bersama sang bulan.. berirama sendu sayup.. dengan hembusan angin malam.. aku semakin resah gelisah.......

takdir atau nasib... aku tidak dapat memastikan.. mimpi datang menyapa bila mata tertutup sudah... hati hanya diiringi dengan perasaan resah bercampur dengan perasaan berserah hanya kepda yang Esa. 

keajaiban atau magis.. aku bukan tidak percaya.. tapi suara hati pasti... aku resah bukan kerana apa.. tapi bayangan si dia menjelma.. si dia igauan masa silam ku.. kenapa menjelma lagi......  

1 comment:

Tengkubutang said...

188

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/