Thursday, September 13, 2012

[Kiriman] Luahan Hati


Kepada : Hati Sekeliling

bahagia ke aku?
aku bahagia...sumpah...tapi bila
org sekeliling sibuk bertanya
bila?bila?bila?
aku sangat jemu,bosan penat, melayan orang sekeliling...
Ingin saja rasanya aku lari jauh dari sini...
Tinggalkan semuanya...
salahkah kalau aku marah....
salahkah kalau hanya begini...
bukan aku tiada perasaan..
bercakap memang senang...
suruh aku teruskan hidup...
aku sedang mencuba ..
ingat aku suka- suka tak nak cakap dengan dia..
ingat aku suka-suka tak nak bertembung dengan dia..
ingat senang ke ingin melupakan orang yang kita sayang kini menjadi kekasih sahabat sendiri
aku tau aku tak kuat lagi..
sebabnya aku akan menangis bila aku selesai bercakap dengan dia...
aku belum kuat untuk berhadapan dengan dia seperti biasa...
ingat perasaan sayang tu boleh hilang sekelip mata
dan sekarang aku tidak tahu aku masih lagi ada perasaan ke tiada.
aku hanya mampu berdoa pada tuhan....
YA ALLAH..
Kau tenangkanlah hatiku..
Kau tetapkanlah imanku...
Untuk aku menghadapi dunia yang penuh pancaroba ni
untuk aku berhadapan dengan orang sekeliling...

Daripada : Jiwa yg entah dimana

kiriman : ika

No comments: