Saturday, April 14, 2012

[Kiriman] Andai Kau MampuKu Miliki.



Teristimewa untuk kamu yang semakin jauh meninggalkanku.Mungkin kehadiran surat ini seperti tidak memberi apa apa pengertian buatmu dan kebarangkalian untuk sampai disudut hatimu adalah amat tipis.Biar jauh dan pelbagai halangan yg terpaksa ku harungi tetapi bicara tentang cinta kita masih belum ternoktah.

Hati mana yang tidak ingin dilukai dan di sakiti tapi semakin aku cuba untuk membuang perasaan itu,semakin kuat keinginanku untuk bersamamu.Aku tidak mampu untuk menipu perasaan yang hadir ketika ini.Bayang wajahmu tidak mampu untukku hilangkan.Sentiasa bermain main di setiap penglihatanku.Arghhhh..menangis bukan jalan penyelesaian untuk aku menutup segala kekecewaan ini.

Andai aku mampu memiliki mu.Pasti setiap ruang hidupku kembali berbunga bunga harapan.Tiada lagi duka yang mengiringi setiap langkahku.Hari hari yang bakal ku lewati pasti penuh dengan kegembiraan kerana ketika itu di sisiku aku ada kamoo.Ada seorang yang aku cintai dan yang mampu membuatku tersenyum.

Tapi semua ini hanya satu mimpi.Aku bermimpi lagi dan masih berangan angan untuk hidup bersamamu.Aku masih lagi berada di sini.Menanti dan terus menanti kehadiranmu. Aku tertewas lagi dalam pencarian ini.

Yang di lukai
City Kelly 

Pengirim : Kelly Ixora


No comments: