Monday, March 12, 2012

Dari Pejabat Pos Syurga 1 : Blog Posmen Ke Syurga

Blog posmen ke syurga.
Blog ini umpama satu tempat koleksi surat-surat yang tak pernah disampaikan kepada orang yang sepatutnya. Blog ini gabungan daripada beberapa orang penulis lain dan juga penulis yang ingin surat hatinya dikongsi bersama. Tak kisah surat hatinya tentang cinta, marah, benci, amarah, islami, kiritik semuanya yang ada dalam hati. Sebagai contoh dalam entri pertama disini.

Konsep blog ini diambil diadaptasi daripada cerita postman to heaven. Aku percaya, ada surat yang kita tak bisa sampaikan ke tuannya. Jadi marilah kongsi bersama. Jika berminat sila tinggalkan komen di sini. Jika ada yang berminat hendak berkongsi surat silalah isi form disini. Kongsi dengan kami para posmen ke syurga. *comelkan nama* atau klik pada tab HANTAR SURAT. Tak payah perlu guna ayat superb pun tak mengapa, sastera segala asalkan seikhlas hati.

Kami memerlukan seramai lapan empat orang penulis tetap/ posmen tak bergaji di blog posmen ke syurga ni. Bergabunglah dengan amira atiya, naqib, bulan, kaizen, fikri dan api. Kita berkongsi aksara bersama, sebarkan bait kata-kata surat ini ke dunia maya. Biar sama-sama rasa =) 

7 comments:

Cangkul Emas said...

saya penulis blog baru, ada chance tak?Camne nak hantar karya?

Amira Atiya said...

@cangkul emas : penulis tetap atau sambilan? kalau sambilan boleh klik pada hantar surat pada tab diatas :D

Cangkul Emas said...

saya dah start tulis blog dalam setahun aktif, pernah hantar karya kat kontrol histeria, and team sejuta stanza selamba.

Amira Atiya said...

@cangkul emas.

wah, marilah jadi penulis tetap bersama kami. jadi bagaimana kami hendak contact encik? fb?

Akim Iqbal said...

Woha ! Boleh kah saya ? :)

Amira Atiya said...

@akim iqbal

kalau serius mahu, contact amira atiya di facebook ya.

Cangkul Emas said...

ni dah 9 org dah..kih kih kih