Thursday, March 15, 2012

[Kiriman] Awak.

Buat yang dirindu, awak.. 

Tahukah awak saya rindu pada awak..tahukah awak saya rindu pada kita..tahukah awak saya rindu pada masa-masa kita..kita berseronok, kita tertawa..tidakkah awak rindu pada semua itu? Tidakkah awak merasakan bertapa sempurna nya kita bila bersama..saya gembirakan awak..awak gembirakan saya..saya jaga awak..awak jaga saya..saya tahu kehendak awak..awak juga tahu kehendak saya.. 

Bila kita bersama, kita tersangat bahagia..tiada pertelingkahan antara kita..tiada amarah antara kita..tiada benci antara kita..yang hadir cuma kegembiraan dan kebahagiaan..umpama dunia milik kita.. bila kita bersama, terasa kita umpama dua kanak-kanak yang seronok bermain..dua hati yang ikhlas..tidak mengenal masalah dunia..bermain dan bergembira..bermain air, bertolak tarik, bergurau senda, bergelak tawa..

Umpama dua orang sahabat baik..umpama dua orang adik beradik..umpama dua pasangan yang saling melengkapi.. bodohnya awak..sebab tahukah awak..keinginan saya adalah untuk gembirakan awak..untuk jaga awak..untuk lindungi awak..untuk bahagiakan awak..tidakkah awak nampak dan sedar semua itu.. awak kata awak nampak bertapa saya sayangkan awk..awak kata awak tidak nafikan saya yang paling memahami awak..awak kata saya yang selalu gembirakan awak..awak kata awak selalu bahagia apabila bersama saya..awak kata tempat saya dalam hati awak tersangat istimewa..awak kata awak tidak boleh tanpa saya.. 

Tetapi.. hanya dengan alasan \'sayang tapi tak cinta\', awak tinggalkan saya..awak pergi pada orang lain..orang yang konon nya awak cinta..awak biarkan saya menangis..awak hancurkan hati saya, harapan saya.. 

Saya kehilangan awak..kehilangan orang yang saya sayang, saya kasih..kehilangan kawan baik yang sentiasa ada untuk saya..kehilangan seorang abang yang sentiasa melayan kerenah saya..kehilangan teman yang sentiasa menghiburkan saya..kehilangan separuh diri saya.. selepas semua yang kita lalui..kenapa hanya saya yang merasa kan semua ni..di mana hati awak..di mana perasaan awak..di mana rindu awak..awak..saya rindu awak..saya rindu kita.. 

yang merindu, saya..


nama pengirim :  unwanted

3 comments:

Cangkul Emas said...

Kadang-kadang mereka lebih tumpu kepada cinta berbanding sayang itu sendiri.
cinta yang kadangkala merosakkan.

Ayie Yoyo Poyo (Ayie Mio) said...

uwaaaaaa....
kenape aku nangis ni...
terlebih emosi...
tahniah pengirim..
kerana membuat saye nangis selain cite sedih2...
hehheheh...

aKu said...

cangkul emas: yup..betol tu..kadang2 perkataan"cinta" blh merosak hbngn yg dh dibina b'thn2 dgn sekelip mata..hanya dgn sekali lafaz everything will be change...