Thursday, April 12, 2012

[Kiriman] Aku Tahu Bukan Cinta Tapi..



Kepada Symphony,

Assalamualaikum.
Mulut tiba-tiba membisu, jari-jemari sudah tidak ligat menari untuk menaip mahupun menulis.Susah hendak diluahkan.Tapi..Hidup cuma sekali, jadi saya nak curi peluang yang ada untuk menyatakan yang saya suka kepada awak.Saya tahu ini bukan cinta,mungkin sekadar suka. Namun,hati ini milik Allah. Mungkin ini adalah mainan hati.

Saya tahu hati saya,hati awak milik Allah. Orang kata saya bertepuk sebelah tangan.Tapi,tidak pada saya sebab awak tidak tahu kewujudan saya dalam hidup awak,dan awak tidak tahu cebisan hati saya ada pada awak.

Hidup harus diteruskan,dan cinta mungkin akan hanyut dengan masa yang berlalu. Jadi,hanya kali ini,sebelum perasaan ini ditelan zaman,hanyut dengan masa, saya mahu awak tahu..saya suka awak. Saya suka awak. Saya suka awak.Saya mungkin menyatakan ini bukan cinta.Tapi hati ini Allah yang punya.

Mungkin ada orang yang lebih baik untuk saya.Allah pasti temukan kami. Jodoh ditangan Allah,kan? Kalau awak tahu,dan tidak ada rasa apa-apa terhadap saya. Tidak mengapa sebab hati awak juga Allah yang pegang.InsyaAllah,saya doakan kebahagiaan dan kejayaan awak di dunia atau di akhirat. Amiin.

Daripada Melodi :) 

Pengirim : Oasisrindu



1 comment:

TanpaKataNama313 said...

Alhamdulillah..awak meletakkn makna CINTA itu pada tempatnya.. biarkan hanya Allah mengetahui sebelum tiba masanya..:)